دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد
سرخط خبرها

شلیک پلیس آمریکا به فرد بی‌سلاح + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۹۹۷۸
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
شلیک پلیس آمریکا به فرد بی‌سلاح + فیلم
پلیس شهر «دنور»، «براندون کول» ۳۶ ساله را به ظن در دست داشتن چاقو با شلیک گلوله به قتل رساند تا به فهرست قربانیان بی‌سلاح پلیس آمریکا اضافه شود.

به گزارش شهرآرانیوز، پلیس آمریکا پنجم اوت (۱۴ مرداد) در پاسخ به تماسی درباره احتمال خشونت خانگی، «براندون کول» را به ضرب گلوله کشت. پلیس گفته زمانی که ماموران به محل رسیدند، براندون به سمت یک خودرو رفت و بعد به سمت یکی از آن‌ها هجوم آورد. مامور پلیس زن با این تصور که او چاقو در در دست دارد، دو بار از فاصله نزدیک وی را هدف گلوله قرار می‌دهد؛ در حالی که بعد مشخص می‌شود او یک ماژیک مشکی در دست داشته است.

«ران توماس» رئیس پلیس دنور دوشنبه ۱۴ اوت (۲۳ مرداد) در کنفرانسی خبری درباره تصاویر ناراحت‌کننده دوربین لباس پلیس که در همان روز منتشر شد، گفت: این یک تراژدی بزرگ است.  

این حادثه بعد از آن اتفاق افتاد که یکی از همسایه‌ها با پلیس درباره خشونت خانگی احتمالی مرتبط با براندون ۳۶ ساله، همسر و پسر نوجوان آن‌ها تماس گرفت.  

در تصاویر منتشر شده توسط پلیس، یک زن دیده می‌شود که روی کف خیابان کنار ویلچر نشسته که طبق گزارش همسایه، همسر براندون است و از پلیس می‌خواهد روی همسرش اسلحه نکشد.  

براندون در تصاویر عصبی به نظر می‌رسد و افسر پلیس تلاش می‌کند به او با شوکر ضربه وارد کند. او بعد به سرعت یک خودروی پارک شده را دور می‌زند و به سمت مامور دیگر می‌رود. در همین لحظه مامور پلیس به سمت او شلیک می‌کند و نقش زمین می‌شود.  

هنگام تیراندازی یک زن و یک کودک رهگذر در پشت سر کول هستند، اما آسیبی ندیدند. رئیس پلیس دنور مدعی شده قربانی آنقدر به مامور پلیس نزدیک بوده که او دیدی به آن‌ها نداشته و زمان زیادی هم برای ملاحظات دیگر نداشته است.    

تحقیقات در خصوص تیراندازی مرگبار پلیس آمریکا در جریان است و نتایج به دفتر دادستانی دنور فرستاده خواهد شد تا دباره اینکه آیا اتهام جنایی متوجه این مامور است یا خیر تصمیم‌گیری کند. دو کارشناس پلیس بر اساس نحوه عملکرد این مامور در ویدئو از جمله این که فرد قربانی به نظر دستش را پشت سر خود پنهان کرده، مدعی شده‌اند معقولانه عمل کرده است.  

به گزارش «آسوشیتد پرس»، «آبونی کول» همسر قربانی حاضر به صحبت با بازرسان نشده تا مشخص شود آیا خشونت خانگی در کار بوده یا خیر. او فقط گفته «او (براندون) مرد خوبی بود. حقش نبود کشته شود. مجبور نبودند او را بکشند».  

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->